Thursday, 28 March 2013

PERSAMAAN I..DENGAN KIRAM KENCING MANIS .


Hai you alls...
You lama tak dengar cite you alls..
Hey sibuk semenjak dua menjak ni..

Sekarang ni heboh dan kecoh lah malaysia dek kerana si setan kiram kencing manis ni..Buat onar dan serang sabah pasal dia mendakwa sabah tok nenek dia punya..

Pala otak dia lah. Ini semua ada kaitan dengan kepelbagaian motif. Kiram kata sabah dia punya. Akhbar luar negara terus kata anwar dalangnya.  Memang tak guna betullah dua mangkok hayun ni..

Ek eleh i ni pandai je cakap orang lain mangkuk hayun. Yang i ni macam mana pulak ? Mangkok tingkat ke..kuang kuang kuang..

I nak buat pengakuan. Kiram gila ni lebih kurang sama je dengan perangai i.

Sorang dakwa dan tuntut sabah, yang i pulak sakau tanah orang. Lepas tu buat muka selamba badak je lepas menyakau.

Hey you alls i ni memang kategori kiram jugak lah.

Waktu i bermaharajalela jual nama tuanku sultan johor, i punya ugut tuan tanah bukan kemain lagi..

Asal ada deal yang sah milik tuanku, i pun menyelit sama.

Macamana i buat ?

Senang aje, i besarkan mata bulat i sambil kata INI TITAH TUANKU..

Yang jadi mangsa i pun kelam kelibutlah angguk angguk..
Hehehehehe..

Last-last i kantoi dengan tuanku.

Jadi sebelum i kena penjara , baik i cabut lari selamatkan buntut.


Kalau i masih dalam malaysia, dah tentu ke dalam lah i...

Memang terang-terang i salahguna kuasa, nak buat macamana.

Kat bawah senarai tanah yang i dah sakau..hampir semua daerah dalam johor i ada tanah. Memang sial kan i nih ?

No comments:

Post a Comment

Post a Comment